Friday 12 October 2012

Seram Nih

Aku biasa bila dapat menulis ni memang bersepah aku tulis hehehehehe

Em aku kebelakangan ni takut sangat nak tidur
Aku takut terlalu takut sampai tak berani nak tidur
last2 dalam ketakutan itu aku bantai tidur jugak

Tapi kenapa aku takut emmmm
Aku nak tidur tiba2 terasa akan mati bayangkan lah seramnya perasaan tu
aku terfikir bagi mana jadinya kalau aku mati masa aku tidur dan esok aku sudah kembali
(cakap pasal kembali ni kembali kemana??? kalau kembali bermaksud dari sana, kalau dari sana kenapa
disini adeh poning)

ah sambung cerita seram nih
apa pun memamg sangat takut memikirkan dosa yang bertimbun
pahala yang entah ada atau tidak,
jika nyawa di ambik ketika tidur apakah perasaan kita???

ada satu ketika pernah aku bermimpi,
aku dah mati rupanya
masa itu yang aku fikir cumalah ya Allah aku tak sempat bertaubat
kemudian aku di hidupkan semula untuk peluang kedua
wah meleleh air mata aku masa tu

jadi kepada diri ini aku berpesan kembali lah sebelum kita kembali

No comments:

Post a Comment